تامين لوازم‌تحرير برای دانش آموزان نقطه صفر مرزی

« شرکت داده ورزی فراديس البرز » به رسم هر سال و در راستای ایفای مسئوليت اجتماعی خود، باز هم نسبت به تامين لوازم‌تحریر مورد نیاز دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار كشور با همدلی و همگامی همکاران دفتر جامعه یاوری فرهنگی اقدام نمودند.

با شروع سال تحصیلی جدید و نیاز به خرید لوازم مدرسه بویژه در نقاط کم‌برخوردار که با شیوع ویروس کرونا، امکان استفاده از کلاس‌های مجازی را ندارند، شركت داده ورزی فراديس البرز به یاری خداوند و پیگیری هیات امناء صندوق خیریه عرفان فرادیس با استفاده از کمک‌های نقدی کارمندان و حمایت مالی هیات مدیره، اقدام به تامین و توزیع ملزومات مورد نیاز دانش‌آموزان كرد.

در همین راستا شرکت با تهیه 2000 بسته آموزشی شامل كيف مدرسه (دخترانه و پسرانه)، ماسک بهداشتی، دفتر، مداد، مدادتراش و پاک کن، مداد رنگی، جامدادی و سایر ملزومات مورد نیاز دانش‌آموزان، با هماهنگی و همکاری موسسه خيريه « جامعه ياوری فرهنگی » نسبت به آماده‌سازی این بسته‌ها بصورت تفکیک مقاطع تحصیلی، دختر و پسر بودن ملزومات، شناسایی مناطق كم‌برخوردار و توزيع این بسته‌ها بین دانش‌آموزان آن مناطق اقدام كرده است.
كاروان مهر با هدف ارسال بسته‌های آموزشی به نقطه كم‌برخوردار و صفر مرزی، امسال علاوه بر سیستان و بلوچستان، استان‌های خراسان جنوبی، گلستان، آذربايجان غربی و كهگيلويه و بوير احمد را تحت پوشش قرار داده است.

 

تهران، دفتر جامعه یاوری فرهنگی

تاریخ: 12 مهرماه 1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *