مدرسه مجازی « بیابیاموزیم » در انتظار یاری ماست!

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها، بچه‌های زیادی در گوشه و کنار ایران هستند که به خاطر نداشتن دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند پایان سال تحصیلی 1398 را به سختی گذرانند.

« بیابیاموزیم » طرحی برای ارائه انواع خدمات آموزشی و تولید محتوای فارسی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت در نقاط مختلف ایران است.

مدرسه مجازی « بیابیاموزیم » با همکاری یک تیم تخصصی تولید و مدیریت محتوا و آموزش مهارتی، از سال ۱۳۹۶ به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های « جامعه یاوری فرهنگی » فعالیت می‌کند. امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها، تلاش کردیم 20 % از مطالب باقی مانده از تدریس حضوری کتاب‌های درسی مقطع 10، 11 و 12 را با همکاری دبیران خبره آموزش و پرورش برای امتحانات نهایی و کنکور دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار از طریق این فضا آماده سازیم.

« طرح افطار 20 » امسال با همین رویکرد با اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده‌های دانش‌آموزان اجرا شد و بسته‌های حمایتی کمپین « کوله‌پشتی مهر + روپوش مدرسه » در همین طرح که قرار است در طول 12 ماهه تحصیلی 1400-1399 اجرا شود، در قالب « بورسیه تحصیلی مدرسه مجازی بیابیاموزیم » تقدیم دانش‌آموزان عزیزمان خواهیم کرد.

تقدیم شهریه تحصیلی 12 ماه بیش از 2500 دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار در مدرسه مجازی « بیابیاموزیم »

 

چطور کمک کنیم؟
شهریه 12 ماهه ( با احتساب کلاس‌های تابستانی ) تحصیلی هر دانش‌آموز 600 هزار تومان می‌باشد.

 

زمان مشارکت در این کمپین؟ سال تحصیلی 1400- 1399

 

شما می‌توانید هدایایتان را به شماره کارت و شماره حساب‌های جامعه یاوری فرهنگی، تقدیم نمایید.

اطلاعات واریزی‌تان را (شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ۴ رقم آخر شماره کارت واریزی) را از طریق دسترسی‌های زیر به ما اطلاع دهید.

Campaign: t.me/joinchat/BenYIkOxXaOqkw154iR31w
WhatsApp: 09369126530
 Tell: 021-26402606-11
@YavariCharity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *