شرکت صدر استون به عنوان زیر مجموعه هولدینگ صدر با هدف تولید سنگ آنتیک، سنگ مصنوعی و سنگ دکوراتیو سازگار با طبیعت در سال 1383 در تهران تاسیس شد.

مدیران این شرکت یکسال بعدکارخانه عظیم خود را در تهران آماده بهره‌برداری نمودند. معماران متفاوت خلاقی تمایل دارند تا از زیبایی بتن اکسپوز استفاده کنند، لیکن یک دیوار با اجرای بتن به صورت گونیا و بسیار صاف و چشم نواز، پایانی بسیار گران، سنگین و پر ریسک را به همراه دارد. پیشتازان تولید متریال‌های پیشرو نیز به فکر تولید حال مدیران این شرکت بنا دارند تا با تاسیس کارخانه در کشورهای مختلف آوازه شهرت شرکت‌های تولیدی ایرانی را در آن مناطق طنین انداز سازند.

معماران صدر استون

جامعه یاوری فرهنگی و شرکت نماسنگ صدر (صدر استون)، پاییز 1398 تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند تا از این پس همکاری بیشتری برای ساخت مدرسه، تجهیز مدارس و ترتیب دادن برنامه‌های آموزشی داشته باشند.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که روز یکشنبه 6 آبان ماه 1397 در دفتر جامعه یاوری فرهنگی برگزار شد، مقرر شد در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی شرکت صدر استون و با هدف ارتقای آموزشی دانش‌آموزان مناطق محروم، شرکت صدر استون بخشی از درآمدهای حاصل از فروش خود را به فعالیت‌های مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری جامعه یاوری فرهنگی اختصاص دهد.

معرفی شرکت‌ها و سازمان‌ها به جامعه یاوری فرهنگی با هدف ترویج اهداف و جذب حمایت‌های مادی و معنوی آنها و نیز استفاده از ظرفیت‌های این همکاری در کمپین‌ها، باشگاه‌های مشتریان و یا برنامه‌های ترویجی شرکت صدراستون نیز از دیگر قابلیت‌های این شرکت برای همکاری با جامعه یاوری فرهنگی عنوان شد. در مقابل، در چهارچوب این تفاهم‌نامه جامعه یاوری فرهنگی به طراحی پروژه‌های مشترک و تولید محتواهای ترویجی خواهد پرداخت.

این تفاهم‌نامه به امضای آقایان امید صدری، مدیرعامل شرکت نماسنگ صدر (صدر استون) و همایون حاجی‌خانی، رئیس هیات مدیره جامعه یاوری فرهنگی رسید.

 

☎️ 0۲۱۸۸۵۷۶۰۰۶

🌐 www.sadrstone.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *