• کمک به تهیه تجهیزات بهداشتی به منظور مقابله با کرونا

شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور ما و به خصوص در شهرهای بزرگ وضعیتی بحرانی دارد که این مسئله بیشتر مردم را پای کار آورد و فرصت‌های اجتماعی بسیاری را شکوفا نمود.

به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در کشور عزیزمان، کارگاه‌های طرح « تولید حین آموزش » جامعه یاوری فرهنگی، با رعایت کلیه موازین بهداشتی و پروتکل‌های فاصله گذاری که از طرف ستاد مبارزه با کرونا تعیین شده، اقدام به تولید ماسک با مجوز دانشکده پزشکی دانشگاه بیرجند کرده.

طرح « تولید حین آموزش » که جامعه یاوری فرهنگی در مناطق محروم اجرا می‌کند، نه تنها دانش‌آموزان را در معرض یادگیری حرفه و فن و مهارت آموزی قرار می‌دهد، بلکه یک منبع درآمد برایشان به‌وجود می‌آورد که کمک خرج خانواده بوده و مجبور نباشند در این خشکسالی و هزار و یک مشکل معیشتی هزینه تحصیلشان را پرداخت کنند … این طرح با نام « تولید حین آموزش » طی ۴ سال گذشته در استان‌های کم‌برخوردار کشور اجرا شده و در سال ۱۳۹۴ به عنوان برترین طرح فنی و حرفه‌ایی کشور انتخاب شده است.

  • هدیه تب سنج به مدارس مناطق کم‌برخوردار

با توجه به بازگشایی مدارس و دایر بودن کلاس درس در مناطق کم‌برخوردار، در برخی شهرستان‌ها که روند بیماری کووید ۱۹ شدیدتر است، اگر یک نفر در یک کلاس مبتلا به کرونا شود، آن کلاس حتما باید برای دو هفته تعطیل شود.

بیشترین نگرانی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی وجود دارد، زیرا این گروه سنی آگاهی کافی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارند و باید وضعیت دانش‌آموزان روزانه کنترل شود به همین منظور با حمایت یاوران عزیزمان در جامعه یاوری فرهنگی، تب سنج‌هایی را تهیه و تقدیم این مدارس داشتیم، تا کمک و حمایت کوچکی به مراقبت و سلامت دانش‌آموزان عزیزمان داشته باشیم.

هیات مدیره و هیات امنا جامعه یاوری فرهنگی، وظیفه خود می‌داند از شما یاوران محترم که بدون داشتن توقعی ما را در جهت تَحَقق اهداف بزرگ و مقَدَس یاوری همراهی می‌نمایید، سپاسگزاری نماید.

تلاشتان پایدار و توفیقتان جاری و ساری باد.

تاریخ: 2 مهرماه 1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *