از آغاز شیوع ویروس کوید ۱۹، ماسک صورت در بیشتر کشورهایی که با آن درگیر هستند کاهش یافت و فروش آن افزایش ناگهانی داشته است.

این کاهش و نیاز ماسک سبب شد به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در کشور عزیزمان، یکی از کارگاه‌های طرح « تولید حین آموزش » جامعه یاوری فرهنگی در استان خراسان جنوبی، با رعایت کلیه موازین بهداشتی و پروتکل های فاصله گذاری که از طرف ستاد مبارزه با کرونا تعیین شده، اقدام به تولید ۷۰۰۰ ماسک با مجوز دانشکده پزشکی دانشگاه بیرجند کرده و ماسک های تولید شده را به کادر درمانی بیمارستان‌های کشور تقدیم کنیم.

طرح « تولید حین آموزش » که جامعه یاوری فرهنگی در مناطق محروم اجرا می‌کند، نه تنها دانش‌آموزان را در معرض یادگیری حرفه و فن و مهارت آموزی قرار می‌دهد، بلکه یک منبع درآمد برایشان به‌وجود می‌آورد که کمک خرج خانواده بوده و مجبور نباشند در این خشکسالی و هزار و یک مشکل معیشتی هزینه تحصیلشان را پرداخت کنند …

این طرح با نام «تولید حین آموزش» طی ۴ سال گذشته در استان‌های کم‌برخوردار کشور اجرا شده و در سال ۱۳۹۴ به عنوان برترین طرح فنی و حرفه‌ایی کشور انتخاب شده است.

این تغییر و چابکی در طرح فوق کمک میکند تا در شرایط متفاوت همچنان اینگونه پروژه ها را زنده نگه داریم. تا ریشه کنی این بلای عالم گیر در کنار مردم شریف مان هستیم و تولید ماسک و گان پزشکی را ادامه خواهیم داد.

#کرونا_را_شکست_میدهیم
#در_خانه_بمانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *