قلک‌ یاوری

پول خردهای ما گاهی تغییرات بزرگی ایجاد می‌کنند. این پول خردها می‌توانند خشت خشت مدرسه‌هایی را که کودکان مناطق کم‌برخوردار به آنها نیاز دارند بالا ببرند و هزینه‌هایی را که برای ارتقای کیفیت آموزشی آنها نیاز است، تامین کنند. با تحویل گرفتن یکی از قلک‌های یاوری می‌توانید نیاز تحصیل یک دانش آموز را برطرف سازید.

قلک‌های سازمانی

یکی از روش‌های مشارکت‌های اجتماعی افراد حقوقی، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و فروشگاه‌ها با جامعه یاوری فرهنگی، استقرار قلک‌های یاوَری در محیط کار خود است. این امر نشانه مسئولیت اجتماعی سازمان شما است و علاقه سازمان شما در ترویج مهر، انسان دوستی و فرهنگ آینده ایران را نشان می‌دهد و تصویری مثبت را از سازمان شما در ذهن مخاطبانتان ایجاد خواهد کرد. از اینکه مایل‌اید با استقرار قلک‌های یاوَری در محل کار خود از تحصیل کودکان کم‌برخوردار و خانواده‌های آنها سهمی داشته باشید؛ سپاسگزاریم.

 

طراحی و جنس:

  • سفال: ساخت قلک‌های یاوری از جنس سفال، نشانه‌ای از احترام ما به محیط زیست و استفاده از مواد قابل بازیافت است.
  • طلق: مناسب محل کار و مراکزی که نیاز به دیده شدن بهتر از نظر مشتری را دارد.
  • مقوایی: این نوع طرح بیشتر مناسب هدیه دادن به دوستان و همکارانتان پیشنهاد می‌شود.

هزینه تولید قلک‌ها نیز برای اولین بار در ایران توسط حامیان مالی « جامعه یاوری فرهنگی » تامین شده تا پول درون قلک‌ها صرفا جهت اهداف « یاوری » گردد.

 

مداد رنگی دردانه‌های یاوری

با توجه به درخواست‌های یاوران خوش ذوقمان، تصمیم گرفتیم قلک‌های کوچکی به شکل مداد رنگی با حضور شخصیت‌های دانش‌آموز « دردانه‌های یاوری » بر روی این قلک‌ها با جنس مقوا، طراحی و تولید کنیم. برخی از یاورانمان این قلک‌ها را، با توجه به سلیقه و نوع مهمانی و جشن‌های خود سفارش می‌دهند و  مسیر مهر و محبت را به سوی کودکان تحت پوشش «جامعه یاوری فرهنگی» هموار و زمینه‌های لازم برای تحصیل و رشد آنها را فراهم می‌آورند.

 

وجوه قلک چگونه صرف می‌شود؟

کمک‌هایی که از طریق قلک به جامعه یاوری فرهنگی می‌رسند صرف اجرای پروژه‌های تجهیز مدارس به کامپیوتر و اینترنت، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و نیز برگزاری همایش‌ها و سمینارهای آموزشی برای معلمان و خانواده‌های دانش‌آموزان در مناطق محروم می‌شوند. کمک‌های شما به این فعالیت‌ها قطره‌ای است که در پیوند با سایر قطرات، رود خروشان عشق و ایثار را به سمت کودکان با استعداد ولی بی بضاعت جاری می‌کند.

روند جمع‌آوری قلک‌ها

همکاران ما در واحد قلک هر شش ماه یکبار (و یا هر زمانی که در خواست نمایید) پس از هماهنگی تلفنی، به آدرس منزل یا محل کار شما مراجعه می‌کنند. در صورتی که شماره تلفن همراه شما در بانک اطلاعات یاوران ما موجود بوده و یا آن را در قبض قلک درج کنید، در مدت ۴۸ ساعت (۲ روز کاری) از طریق پیامک و یا واتس‌اپ، مبلغ اهدایی وصول شده برای شما ارسال خواهد شد.

در صورتی که تعداد قلک‌های بیشتری برای خود، بستگان، همسایگان و یا همکاران نیاز دارید، می‌توانید نوع سفارشتان را با همکاران واحد قلک درمیان بگذارید.

 

با یک تماس تلفنی نماینده یاوری در محل شما حاضر شده و قلک‌تان را تعویض و قلک جدیدی را تقدیم حضورتان خواهد کرد

 

چطور قلک دریافت کنید؟

  • با شماره‌های: ۱۱-۲۶۴۰۲۶۰۶-۰۲۱ تماس بگیرید.
  • درخواست خود را اعلام کنید.
  • نشانی محل استقرار قلک را به ما بدهید.
  • زمان دریافت قلک را تعیین کنید.
  • منتظر دریافت قلک خود باشید!