بورسیه دانش آموزان و دانشجویان

“برآنیم تا به عنوان یک نهاد خیریه، نقشی موثر در توسعه فرهنگی و دانایی کشور ایفا نماییم”

در راستای اهداف زنده یاد مجتبی کاشانی مبنی بر گسترش فرهنگ با رویکرد مدرسه سازی، چندین سال است که حمایت های مادی و معنوی از دانشجویان و دانش آموزان با استعداد در مناطق محروم بستر تحصیلی بدون دغدغه این عزیزان را از منظر مشکلات مالی فراهم آورده است. گسترش این عمل موجب رشد و شکوفایی استعداد فرزندان ما در مناطق کمتر توسعه یافته کشور خواهد شد.

دانش آموزان بورسیه

تعداد دانش آموزانی که از آغاز سال تحصیلی ۱۳۸۴ تا امروز موفق به پوشش کمک هزینه های تحصیلی آنها شده ایم تعداد ۲۲۳۳  نفر بوده اند. این در حالی است که کمک های همه ساله و در چند نوبت کمک های شما یاوران گرامی در قالب لباس (مانتو، شلوار و مقنعه مدرسه دخترانه/ پیراهن و شلوار مدرسه پسرانه) و نیز لوازم التحریر برای فرزندان عزیزمان در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ارسال می گردد.

دانشجویان بورسیه

تنها از آغاز سال تحصیلی ۱۳۸۴ تا امروز تعداد ۸۵ نفر از دانش آموزان مدارس تحت پوشش جامعه یاوری فرهنگی موفق شده اند تا رتبه های تک رقمی و یا دو رقمی در کنکور سراسری کسب نمایند که تمام ایشان تحت پوشش بورسیه دانش آموزی ما قرار داشته و بعد از ورود به دانشگاه تحت حمایت های بورسیه ای جامعه یاوری فرهنگی قرار می گیرند.

علاوه بر ایشان در طی همین مدت زمانی، تعداد ۱۹۱ نفر نیز از میان دانشجویان مستعد و محروم در مدارس پیش گفته نیز تحت این بورسیه قرار دارند.

پذیرفته شدن دانش آموزان مدارسی که با همت شما یاوران گرامی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور ساخته شده است، در بهترین رشته های تحصیلی و در بهترین دانشگاه های کشور مهر تأییدی است بر انتخاب صحیح شما در مسیر خود و پاسخی است به تمام انسان دوستی ها و خیرخواهی هایتان.

بورسیه دانش آموزان و دانشجویان

شرایط بورسیه دانش آموزی

۱٫ معدل بالای ۱۸

۲٫ عدم توانمندی مالی به شرط داشتن انگیزه و استعداد پیشرفت درسی

شرایط بورسیه دانشجویی

۱٫ معدل بالای ۱۴ به شرط آنکه نمره هیچ درسی کمتر ار از ۱۲ نباشد.

۲٫ کسب رتبه تک رقمی و یا دورقمی

۳٫ عدم توانمندی مالی به شرط داشتن انگیزه و استعداد پیشرفت درسی

مبلغ بورسیه

شما می توانید با پرداخت:

۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مدت ۱۰ ماه در سال برای یک دانش آموز.

۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مدت ۱۰ ماه در سال برای یک دانشجو.

حمایت مالی از حداقل یکی از فرزندانمان را در سال تحصیلی ۹۶-۹۷  پذیرفته و گامی در راه توسعه و آبادانی کشور عزیزمان ایران بردارید.

آیا می دانید:

تعداد زیادی از دانش آموزان ( به خصوص دختران) به دلیل عدم استطاعت مالی خانواده در تأمین هزینه های تحصیل در معرض ترک تحصیل قرار دارند؟

گاهی اوقات فقط یک مداد با ارزش ریالی بسیار اندک می تواند نقش بسیار مهمی در تحصیل یک کودک خردسال و به تحقق پیوستن آرزوها و رویاهای او داشته باشد؟