فرصت‌های کمک

تنها چیزی که آینده را تغییر می‌دهد، آموزش است.

 

می‌خواهم به دانش‌آموزان مناطق محروم کمک کنم

اگر می‌خواهید نقشی در زندگی کودکان عزیزمان در مناطق محروم کشور داشته باشید و به آموزش بهتر و توانمندتر شدن آنها کمک کنید، جامعه یاوری فرهنگی طرح‌های متفاوت و متعددی برای شما دارد.

مسئولیت‌های اجتماعی

در دنیای امروز، اجرای مسئولیت اجتماعی یکی از ضرورت‌های شرکت‌ها و موسسه‌های انتفاعی است. این مسئولیت عموما از طریق حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه انجام می‌گیرد و یکی از بهترین راه‌های انجام تعهدات غیرانتفاعی و مسئولیت اجتماعی، کمک به پروژه‌های آموزشی است، چرا که سرمایه‌گذاری بر بخش آموزش، تنها راه توسعه همه جانبه کشور در آینده است و آنچه فردای ما را تغییر خواهد داد، آموزش کودکان در همه نقاط کشور است.

چنانچه به عنوان یکی از صاحبان کسب و کار، تمایل داشته باشید مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه آموزش به انجام برسانید، جامعه یاوری فرهنگی از شما دعوت می‌کند تا با استفاده از روش های زیر در کنار ما و دانش آموزان مناطق محروم باشید:

  • هدیه هزینه‌های مراسم (بازارچه‌های خیریه، همایش‌ها، جشن‌ها و…)
  • همکاری در انجام تبلیغات جامعه یاوری فرهنگی و جذب خیرین جدید
  • حمایت مالی از پروژه‌های مدرسه­‌سازی ، مدرسه­‌یاری و کمپین‌ها


از عزیزانی که تمایل به همکاری با جامعه یاوری فرهنگی جهت حمایت از طرح‌ها و پروژه‌ها را دارند دعوت می‌شود تا با به اشتراک گذاشتن موقعیت‌ها و امکانات خود با خیریه یاوری، ما را در زمینه اطلاع‌رسانی در مورد فعالیت‌ها، جلب کمک‌های مردمی و گسترش حمایت‌ها یاری دهند.

جهت برقراری ارتباط با واحد بازاریابی و روابط عمومی موسسه خیریه جامعه یاوری فرهنگی می‌توانید با دفتر یاوری تماس حاصل فرمایید.