باغ‌های میوه‌ی مرند، محل تولد تکدانه بود. شهری واقع در آذربایجان شرقی با زمینی حاصل‌خیز برای مرغوب‌ترین میوه‌ها.

شرکت کشت و صنعت تکدانه در سال ۱۳۶۲در این منطقه شروع به کار کرد تا امروز که از پس سالیان تبدیل به بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی آب‌میوه در ایران شده و در بازارهای جهانی حضوری موفق دارد؛ شرکت کشت و صنعت تکدانه از معدود شرکت‌های ایرانی است که به خاطر تنوع و کیفیت بالای محصولات خود، موفق شده به بیش از شانزده کشور دنیا از جمله ژاپن، آمریکا و اروپا صادرات داشته باشد.

تکدانه در یک مجموعه‌ی بزرگ کار آفرینی است که در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نفر در بخش های مختلف زنجیره‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات این برند فعال هستند.

تکدانه یک نوشیدنی بدون افزودنی‌های غیر مجاز بوده و از بهترین نوع کنستانتره در تولید محصولات خود استفاده می‌کند. تکدانه اگرچه یک آب‌ میوه صنعتی است، اما به خاطر پایبندی به این فرآیند وجه تمایز مهمی با رقبای خود دارد تا آبِ میوه به دست مردم برساند نه آبمیوه!

  • کمپین مدادجادو

مرداد ماه سال 1395 شمارش معکوس برای باز شدن مدارس شروع شده بود و خیلی از بچه‌ها با ذوق و شوق انتظار اول مهر را می‌کشیدند تا با لوازم‌تحریر و لباس نو راهی مدرسه شوند. ما اما بچه‌های زیادی را می‌شناسیم که اول مهر برای­شان رنگ و بوی غم و نگرانی دارد.

تصمیم گرفتیم با هم یک قدم کوچک برداریم و کاری کنیم تا همه بچه‌های سرزمین‌مان با لبخند سر ‌کلاس‌ها بروند.

موسسه خیریه جامعه یاوری فرهنگی با همراهی شرکت تکدانه برای حل این مشکل کمپینی راه‌اندازی کرده تا با حمایت یاوران و حامیان، لوازم‌تحریر مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند در مناطق کم‌برخوردار کشور را تامین کنند. همچنین در این کمپین به روش‌های زیر از دانش‌آموزان تحت پوشش جامعه یاوری حمایت شد.

1- روش اول:

بچه‌ها و یاوران از لوازم‌تحریر خود عکس می‌گرفتند و در اینستاگرام با هشتگ #مدادجادو منتشر می‌کردند.

شرکت تکدانه به ازای هر عکس، مبلغ 1000 تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک می‌کرد.

*نکته: در پایان هر روز یک عکس برتر از میان عکس‌های دایرکت و یک عکس برتر از میان عکس‌های عمومی انتخاب شده و در صفحه اینستاگرام مدادجادو به نمایش در می‌آمد. هچنین به ازای هر عکس برتر تکدانه 50 هزار تومان به جامعه یاوری کمک می‌کرد.

2- روش دوم:

به یکی از طرح‌های جامعه یاوری از طریق شماره کارت 6037991199524004 (به نام جامعه یاوری فرهنگی) کمک نقدی کنید. این طرح‌ها عبارتند از:

1-  کوله پشتی

2- تولید حین آموزش

3- بازآموزی معلمان مناطق محروم

 

کمپین مدادجادو در راستای دعوت به فعالیت‌های داوطلبانه برای رفع مشکلات اجتماعی و کمک‌رسانی به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار ارائه شد و تلاش حاصل آن حرکتی پایدار و ماندگار در این زمینه بود.

 

☎️ 02188044646

🌐 www.takdanehco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *