گروه مپنا مجموعه‌ای صنعتى است مشتمل بر گروه مپنا به عنوان شرکت مادر، به همراه شرکت‌هاى متعدد تخصصى تابعه و وابسته به آن که در زمینه مهندسى، احداث و توسعه نیروگاه‌های حرارتى، نیروگاه‌هاى انرژى تجدیدپذیر، تأسیسات تولید همزمان برق و حرارت، تأسیسات تولید همزمان برق و شیرین‌سازى آب، مهندسى، اجرا و توسعه پروژه‌های نفت وگاز در خشکى و دریا و مهندسى و احداث پروژه‌های حمل و نقل ریلی، خدمات تصویربرداری پزشکی، برقی‌سازی، ارائه خدمات بهره‌برداری، تعمیر و نگهدارى در صنایع مذکور و نیز سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پروژه‌هاى یاد شده در چارچوب انواع روش‌های قراردادی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند.


گروه مپنا سازنده طیف گسترده‌اى از محصولات پیشرفته صنعتى از جمله توربین‌هاى گاز و بخار، تجهیزات جانبی توربین، پره توربین، توربین بادى، بویلرهاى متعارف و بازیاب حرارت، ژنراتورهاى حرارتى و آبى، سامانه‌هاى حفاظت و کنترل، لوکوموتیوهاى مسافرى و بارى و توربوکمپرسور و ارائه کننده آرایه وسیعى از خدمات تعمیر و نگهدارى در کلاس جهانى است.

مپنا علاوه بر موفقیت در کسب سهم مشارکت پنجاه درصدى در توسعه ظرفیت نیروگاهى کشور و مشارکت مؤثر در توسعه پروژه‌هاى نفت و گاز، حمل و نقل ریلى و سلامت، توانسته است با تکیه بر کیفیت و قیمت رقابتى محصولات و خدمات خود در بازارهاى بین‌المللی حضور یابد.

گروه مپنا، با عنوان «شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران»یا به اختصار «مپنا» در ۲۲ مرداد ماه سال ۱۳۷۲ خورشیدی تأسیس ‌شد. هدف اصلی از تأسیس مپنا در ابتدا پیمانکاری عمومی پروژه‌های نیروگاهی به صورت کلید در دست بود و در اثر تحولات، مپنا از حوزه صرف پیمانکاری در دهه 70 و تولیدکننده تجهیزات تحت لیسانس در دهه 80، هم‌اکنون به مجموعه‌ای صاحب فناوری تبدیل شده است و در بین رتبه‌های برتر صاحبان فناوری توربین گازی در عرصه جهانی قرار گرفته است.

 

گروه مپنا سال‌های زیادی است که به حوزه فعالیت جامعه یاوری فرهنگی علاقمند شده و از همان سال در پروژه‌های مدرسه‌یاری بسیاری با ما هم‌قدم و هم‌دل بودند. این مجموعه کار نیک را به تک تک کارمندان و مدیرانش پیشنهاد می‌کند.

  • همدلی در همایش بزرگ شبی با یاوری
  • همدلی در کمپین‌های جاری در سال جامعه یاوری فرهنگی
  • توزیع و تقدیم قلک‌های سازمانی به همکاران و ساختمان‌ها
  • و …

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *