شرکت داده ‌ورزی فرادیس البرز با هدف ارائه خدمات نوین بانکداری با تجمیع، تمرکز و بهره‌گیری از دانش و تخصص مدیران و کارشناسان با تجربه در این حوزه، جهت تولید سخت‌افزارهای بانکی توسط شرکت خدمات انفورماتیک تاسیس و در سال ۱۳۸۹ با انتقال وظایف معاونت پشتیبانی شرکت خدمات انفورماتیک به این مجموعه چشم‌انداز جدیدی برای ارائه خدمات پیشرفته به شبکه بانکی کشور با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات ترسیم و فعالیت خود را کامل کرد.

این شرکت در حال حاضر با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین شبکه فروش و پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز و خود دریافت با برند وینکور و پایانه فروش بایتل و تولید داخلی انواع سخت‌افزارهای بانکی مانند خودپرداز فرادیس، CRS، VTM، فرابانک، کیوسک بانکی و پایانه فروش، صندوق فروشگاهی و… همچنین تجهیزات ماهواره‌ای و زمینی VSAT/VNB، رتبه اول در کلیه زمینه‌های تولید، پشتیبانی تجهیزات سخت‌افزاری و تولید و انواع نرم‌افزارها اعم از بانکی و غیر بانکی و همچنین مشاوره را از شورای عالی انفورماتیک اخذ کرده است.

تولید ایرانی، برند ملی

شرکت داده ‌ورزی فرادیس البرز، دارای پروانه تولید انواع دستگاه‌های خودکار بانکی (SST) و پایانه فروش از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و افتخار دارد تا با تولید سخت‌افزارهای بومی توان ایرانیان را در بومی‌سازی صنعت بانکداری به نمایش گذارد. کارخانه این شرکت واقع در شهر صنعتی البرز استان قزوین با ظرفیت تولید بسیار بالای تجهیزات بانکی (خودپرداز، خود دریافت، CRS، VTM، کیوسک بانکی VSAT/VNB و متعلقات پایانه‌های ارتباط ماهواره‌ای و زمینی، کامپیوترهای شخصی و سرور و دستگاه‌های پایانه فروش، صندوق فروشگاهی، PINPAD و …) شعار تولید ایرانی، برند ملی را تحقق بخشیده است.

شرکت داده ‌ورزی فرادیس البرز از سال 1398 به حوزه فعالیت جامعه یاوری فرهنگی علاقمند شد و با کاروان کوله پشتی مهر 1398، بهار دانش را میهمان دلهای پاییزی کودکان سبز سرزمینمان کردند و شکوفه لبخندی بر لبانشان نشاندند. با جمع آوری هدایای نقدی همکاران و پشتوانه دوبرابری کمک هیئت مدیره و مدیر عامل محترم شرکت، توفیق یافتند که با تهیه 1400 بسته فرهنگی شامل: کیف و نوشت افزار، و توزیع در مناطق نیازمند، انگیزه بخش دانش‌آموزان کم‌برخوردار برای تحصیل علم و دانش باشند.

این بسته‌ها در دو گروه ابتدایی و متوسطه تهیه و در دفتر جامعه یاوری فرهنگی بسته بندی و آماده شد، با توجه به تعداد این هدایا، با همکاری «جامعه یاوری فرهنگی»، منطقه‌های نیازمند برای توزیع، شناسایی و انتخاب شد.

  • استان سیستان و بلوچستان شهرهای زابل و سیب سوران،
  • استان کردستان روستاها و مناطق حاشیه نشین شهر سنندج،
  • استان آذربایجان غربی در مدارس روستایی شهرستان شاهین دژ،
  • استان هرمزگان منطقه جغرافیایی بشاگرد،
  • حاشیه جنوبی و غربی استان‌های تهران و البرز،
  • و …

 

☎️  021859110

🌐 www.faradis.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *