باشگاه‌های مشتریان بر بستر سامانه وفاداری ایران کارت

ایران کارت یک سامانه وفاداری منحصر به فرد است که دارای سیستم امتیازدهی و زیر ساخت گسترده ارائه خدمات و سرویس دهی می‌باشد. این سامانه این امکان را در اختیار مدیریت برندها قرار می‌دهد تا باشگاه مشتریان خود را بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های مورد نظر توسعه دهند، به این صورت که مشتریان صرفا پس از هر خرید از فروشگاه‌های تحت پوشش برند، امتیاز برند را دریافت می‌نمایند و با بهره‌گیری از این امتیاز با خریدهای بعدی از همان فروشگاه‌ها یا در مناسبت‌های خاص، از سرویس‌ها و مزایای مورد نظر مدیریت باشگاه، استفاده نمایند.

قابلیت‌های این پلتفرم که در اختیار مدیریت باشگاه مشتریان قرار می‌گیرد، عبارت هستند از:

امتیاز برند: مدیریت باشگاه منطبق با سیاست‌های تشویقی خود امکان تعریف امتیاز برند را دارا می‌باشد. به این ترتیب که مشتریان برند، متناسب با مبلغ هر خرید از فروشگاه‌های تحت پوشش از این امتیاز برند بهره‌مند می‌گردند.

تعریف امتیاز برند می‌تواند صرفا در برخی فروشگاه‌های منتخب یا در بازه‌های زمانی خاص انجام شود. همچنین ارائه امتیاز برند مضاعف (double point, triple point)، به صورت سیستماتیک امکان پذیر می‌باشد.

سرویس‌های اختصاصی باشگاه مشتریان برند: ارائه سرویس‌های اختصاصی به اعضای باشگاه قابلیت دیگری است که سامانه وفاداری ایران کارت جهت تشویق بیشتر مشتریان برند در اختیار مدیریت باشگاه قرار می‌دهد. در این نوع از سرویس‌های ویژه، مشتریان برند بر اساس امتیازهای برند کسب شده، از امکانات و تسهیلاتی به شرح زیر برخوردار می‌گردند:

  • سرویس اختصاصی در تمامی مراکز فروش برند : بهره‌مندی از امتیاز نقدی با صرف امتیاز برند، در خریدهای بعدی یا همان خرید از فروشگاه های تحت پوشش.
  • سرویس اختصاصی در زمان‌ها یا مراکز فروش منتخب : در راستای رضایتمندی بیشتر مشتریان و بهره‌مندی از سرویس‌های متفاوت و خاص، این امکان برای مدیریت باشگاه وجود دارد که صرفا برخی از مراکز فروش خود را برای هزینه کردن امتیاز برند مشتریان معرفی نماید. همچنین انتخاب زمان‌های خاص برای ارائه سرویس اختصاصی امکان پذیر می‌باشد (ساعت و روزهای خاص در هفته).
  • سرویس اختصاصی در مناسبت‌ها: مدیریت باشگاه در راستای تکریم مشتریان و ایجاد خاطره‌ای به یاد ماندنی در ذهن ایشان در مناسبت‌های خاص (سالروز تولد، سالروز تاسیس برند، سالروز ازدواج، گرامیداشت اولین خرید، مناسبت‌های تقویمی و …)، امکان تعریف سرویس را دارا می‌باشد.

زیر ساخت نرم‌افزاری و سخت افزاری ایران کارت امکان تعریف این سرویس‌ها را به صورت منعطف در هر فروشگاه و در بازه‌های زمانی مورد نظر در اختیار مدیریت باشگاه قرار می‌دهد. بنابراین امکان تعریف حدنصاب حداقل امتیاز بهره‌مندی از این نوع سرویس وجود خواهد داشت. از سوی دیگر امکان ایجاد محدودیت در سقف مبلغ سرویس نیز وجود دارد.

مشارکت با سایر باشگا‌های مشتریان : در سال‌های اخیر توسعه باشگاه‌های مشتریان گوناگون، زمینه‌ساز همکاری موثر برندها گردیده است.

پلتفرم ایران کارت با در اختیار داشتن زیرساخت‌های مناسب در حوزه های فنآوری اطلاعات از یک سو و داده‌های تراکنش‌های بانکی از سوی دیگر، شبکه‌ای قوی و پویا از باشگاه‌های مشتریان برندهای گوناگون را ایجاد نموده است. بر همین اساس، این فرصت استثنایی در اختیار مدیران برندها قرار می‌گیرد تا در صورت توافق با سایر باشگاه‌ها به سرویس دهی متقابل به اعضای باشگاه‌‌های مشتریان یکدیگر بپردازند.

ثبت و نگهداشت سوابق تراکنش‌های اعضای هر برند در سایر مراکز تجاری و اعتبار شبکه بانکی شتاب و قوانین محرمانگی اطلاعات مشتریان زمینه ساز اعتماد برندها در تعاملات مالی فی‌مابین خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *