مرکز خرید روشا تهران شباهتی به اغلب مرکز خرید‌هایی که در تهران و دیگر شهرهای بزرگ دیده‌ایم ندارد. شاید این اولین جمله‌ای باشد که اکثر کسانی که برای اولین بار به روشا می‌روند به ذهنشان برسد.

ما عادت داریم در مراکز خرید مشابه ابتدا وارد یک کریدور بزرگ شویم و بعد در دور طرف تعدادی فروشگاه با کاربری‌های مختلف و از برندهای متفاوت ببینیم که اگر خیلی هوشمندانه عمل شده باشد آنهایی که کمی محصولات مرتبط‌تری دارند در یک طبقه هستند.

اگر برای اولین بار وارد روشا شوید، همین که از در اصلی قدم به داخل می‌گذارید خودتان را در یکی از مغاره‌ها می‌بینید. ممکن است اول کمی سردرگم یا معذب شوید و فکر کنید از در اشتباهی به داخل آمدید. احتمالا بیرون می‌روید و در جهات دیگر مرکز خرید به دنبال درهای اصلی می‌گردید. اما به زودی خواهید فهمید که در دیگری در کار نیست و اینگونه است که کلا تمام پیش ‌فرض‌هایتان از یک مرکز خرید به هم می‌ریزد.

خود روشایی‌ها به مجموعه‌شان دپارتمان استور می‌گویند و معتقدند این می‌تواند توصیف مناسب‌تری باشد. در واقع مرکز خرید روشا تهران با دپارتمان استور روشا مجموعه‌ای از برندها را در چند دسته زنانه، مردانه، بچگانه، ورزشی و آرایشی و بهداشتی طبقه‌بندی و آنها را کنار هم در طبقات مرتبط به خودشان دور هم جمع کرده است. مجموعه‌ای از غرفه‌ها که بینشان دیوار و مرزی وجود ندارد. مشتری می‌تواند بدون اینکه مثل فروشگاه‌های معمول دیگر یکی یکی داخل مغازه‌ها بشود و اجناس را با هم مقایسه کند، همه آنها را کنار هم ببیند.

این ویژگی‌ای است که روشا را متمایز می‌کند و اکثر مشتری‌های دائمش به خاطر همین به آن وفادارند. آنها دیگر برای مقایسه اجناس و قیمت‌هایشان در رودربایستی مغازه‌دارن قرار نمی‌گیرند و موقع ورود و خروج چند باره به یک مغازه احساس معذب بودن و خجالت نمی‌کنند.

دپارتمان استور روشا یکی از همراه ترین حامیان مالی جامعه یاوری است و پیش از این هم با اسپانسرینگ برنامه‌های « شبی با یاوری » و « هجدهمین همایش سالانه یاوری »، از تحصیل کودکان نیازمند کشور حمایت کرده است.

  • همدلی در طرح افطار 20 ماه رمضان با اجرای طرح «روشا رمضان»، با روش‌های زیر، به نفع کودکان کم‌برخوردار اقدام به جذب حامی و کمک کردند.

1- به صفحه اینستاگرام روشا سر زدن و عکس‌ها را لایک کردند. هر لایک هزار تومان می‌ارزید!

2- از حال و هوای ماه رمضان عکس گرفتند، به اینستاگرام «دپارتمان استور روشا» (rosha.store)دایرکت کردند.

  • همدلی در کمپین‌های جاری در سال جامعه یاوری فرهنگی
  • و …

 

☎️ 02125714

🌐 www.rosha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *