این جلسه با حضور جناب آقای موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، جناب آقای محمد قوی‌دل معاونت متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان و جناب آقای محمد مقصودلو و جناب آقای مهندس داوود حوری‌زاده به عنوان نمایندگان جامعه یاوری فرهنگی در استان هرمزگان برگزار گردید.

واقعا چه وقت خوب و بد یک رویداد مشخص می‌شود؟

کرونا روزگار دشوار و نامعلومی را برایمان پیش آورد، روزهایی متفاوت از همیشه، دست و پا گیر و سخت. اما در همین این دوران و در خانه، پای ما به بهترین دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، موزه‌ها، سالن‌های تئاتر و .. باز شد. مکان‌هایی که کمتر فرصت داشتیم به آنها سر بزنیم به لطف تکنولوژی جولانگاه هر روزه ما شده و به هر جا که دوست داریم به صورت مجازی و غیر حضوری سر می‌زنیم.

جامعه یاوری فرهنگی هم این مژده را برای دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دارد که در ادامه توسعه طرح مدرسه یاری و « بیا بیاموزیم » شما را تنها نمی‌گذارد و مجرب‌ترین و برجسته‌ترین معلمان تهران را به خانه‌هایتان می‌آورد.

امروز ما روزگاری متفاوت را می‌گذرانیم، روزهایی که آسان نیست. همه جهان گویی توقف کرده و برنامه‌هایی که سال‌های سال است بر روالی ثابت بوده تغییر مسیر داده‌اند. امروزه سواد به معنای توانایی ایجاد تغییر است و شاید توانایی سازگاری سریع و مناسب با تغییرات ایجاد شده بزرگترین پیشرفت ما محسوب می‌شود.

سالیان سال است مهرماه زمان آغاز مدارس بوده و خرداد وقت امتحانات و تیر و مرداد بحبوحه کنکور و سال‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم همیشه سال‌هایی تعیین کننده در دوران تحصیلی بوده‌اند. کرونا مدارس را تعطیل کرده اما آموزش تعطیل نیست و ادامه دارد، امتحانات نهایی و کنکور هم برقرار است. آموزش و پرورش و مدارس خود تمهیداتی برای سپری کردن این دوران اندیشیده‌اند اما امکانات مدارس همه جای ایران پاسخگوی برگزاری کلاس‌های آنلاین نیست. جامعه یاوری فرهنگی که چندین سال است پشتیبان و یاور دانش‌آموزان بوده و از محدودیت‌ها و کمبود امکانات برخی از مناطق کشور آگاه است این بار نیز تمام قد آماده است که نقش خود را ایفا کند.

ما در قالب حدود ۵۰۰ فیلم با کیفیت که به دلیل دوران کرونا به صورت رایگان در اختیار شماست و با تدریس برجسته‌ترین و مجرب‌ترین معلمان تهران، شما را به سی درصد باقی مانده کتاب می‌رسانیم. پس از اتمام دروس و توضیحات تشریحی، جلسات تست‌زنی و حل تمرین نیز برایتان مهیاست.

خبر خوش برای دانش‌آموزان مقطع « نهم » اینکه نگران انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی و کم شدن ارتباط و تعامل با مشاورانتان نباشید. چرا که بهترین مشاوران تحصیلی همراه و یاری‌رسان شما در انتخاب رشته‌های مورد علاقه‌تان خواهند بود.

📍 استان هرمزگان
🗓 24 اردیبهشت ماه 1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *