اول مهر

روز بازگشایی پنجره‌های آبی به سمت افق دریاهاست.
روز شروع دیر رسیدن و اضطراب و تلاش برای به دست آوردن کارت‌های صدآفرین و مشق‌هایی که هر شب نوشته می‌شوند و هر روز خط می‌خورند.

کسالت روزهای تابستان را در اتفاقی ساده فراموش می‌کنم؛ وقتی چشم هایی را می‌بینم که طراوت و شادی را در آغاز فصل مهر و مدرسه بشارت می‌دهند. تمام تخته سیاه‌های منتظر، سپید می‌شوند و دیوارهای بی‌اتفاق سفید، سیاه

شهر، با کوچه‌هایش از خواب برمی‌خیزد، خمیازه می‌کشد و حیاتی تازه در رگ‌هایش جاری می‌شود. ورق‌های کتاب‌ها، در حاشیه سپید خود، جایی برای حرف‌های نگفته دارند که با نقاشی‌ها، خاطره می‌شوند.

زنگ‌های تفریح، در خاطراتم به صدا درمی‌آیند تا کودکی‌هایم را از انقباض سرد دقایق، به حیاط شلوغ مدرسه ببرند؛ تا دوباره به گل‌ها لبخند بزنم و سعی کنم عطر معلم را در ریه‌هایم به خاطر بیاورم.

اجازه! باز هم مرا سر کلاست راه می‌دهی؟

شکوفایی سر سبز فصل علم و دانش بر همه اصحاب فرهیخته و دانش پروران گرامی باد.

 

جشن آغاز سال تحصیلی امسال را مانند سال گذشته با همگامی گروه شرکت‌های بانک آینده و ارتباط فردا، در کنار دانش‌آموزان عزیزمان در شهرستان پردیس و رودهن بودیم. با هماهنگی واحد بازاریابی و روابط عمومی یاوری، 8 مدرسه در این مناطق روز اول مهر میزبان جمعی از مدیران و همکاران شرکت‌ها بودند.

بانک آینده  ○ ارتباط فردا  ○ سفیر آبی آرام  ○ رهیاب رایان فردا  ○ پرداخت الکترونیک سامان سپراهکارهای پرداخت موبایلی پیدا ( همراه کارت )فینوتکفینوافرازپردازاننوآوران امینفانوس

کوله پشتی‌های پر از لوازم تحریری که توسط یاوران عزیزمان تامین شده بود، تقدیم دانش‌آموزان عزیزمان شد.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *