دانش‌آموزان روزانه ساعت‌های طولانی را در مدرسه یا سر می‌کنند. بنابراین تجهیز مدارس می‌تواند تأثیر زیادی را بر روی میزان سلامتی آنها در آینده بگذارند.

تحقیقات نشان داده است دانش‌آموزانی که به طور پیوسته در مدرسه، تجهیزات مغایر با ابعاد فیزیکی‌شان را استفاده می‌کنند با بروز پیامدهای منفی اعم از بیماری‌های اسکلتی و عضلانی در سنین جوانی و بزرگسالی مواجه خواهند شد. این موضوع فقط مختص مدرسه نیست و در مورد تمام وسایل اداری و آموزشی در رده‌ها و مراکز مختلف نیز صدق می‌کند.

روز افتتاحیه مدرسه بود که بانی محترم « جناب آقای دکتر عباس خالصی » متوجه پنجره‌های کلاس‌ها شدند، بچه‌ها بخاطر اینکه نور آفتاب اذیتشون نکنه به شیشه‌ها روزنامه چسبانده بودند. با دیدن این منظره آقای دکتر عباس خالصی تصمیم گرفتند که دست به کار خیر دیگری بزنند. با آقای مهندس راد مشورت کردند و دستور تهیه پرده برای پنجره کلاس‌های درس را دادند.

چند روزی طول نکشید که نمونه پارچه‌ها به دفتر یاوری ارسال شد و آقای دکتر از همکاران خانم خانه یاوری خواستند تا رنگ پارچه را متناسب با طراحی داخلی ساختمان مدرسه انتخاب کنند. اوایل اسفندماه پرده‌های آماده شده به مدرسه ارسال و تقدیم دانش‌آموزان عزیزمان شد.

 

« جناب آقای دکتر عباس خالصی » بدینوسیله ضمن قدردانی از حرکت بزرگوارانه ­جنابعالی برای تجهیز این مدرسه، در روستاي نصيرايی، شهرستان ميناب، استان هرمزگان از طریق جامعه یاوری فرهنگی، از درگاه آن یگانه بی‌نیاز، طول عمر با عزت و موفقیت روز افزون برای شما خواهانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *