«شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» با نگاهی به آخرین تحولات دنیا در صنعت مالی و شناخت عمیق فضای بانکی و تجارت الکترونیکی در ایران، محصولاتی را طراحی کرده و توسعه می‌دهد که می‌توانند در فضای زندگی دیجیتال ایرانیان تاثیر قابل توجهی داشته باشند.

مدیران ارتباط فردا معتقدند در کنار تلاش برای رشد مجموعه، باید به رشد زیرساخت‌ها و ایجاد تحول در خدمات مالی کشور نیز کمک کنند، از این رو با برنامه‌ریزی برای آینده و دنبال کردن روندهای رو به رشد جهانی، اقداماتی اجرایی و عملیاتی برای کمک به زیرساخت‌های تحول را شروع کرده‌اند.

ارتباط فردا با مدیریت و همکاران انسان دوست و همدل از سال 1396 با همکاری واحد بازاریابی جامعه یاوری فرهنگی به لیست حامیان ما پیوستند و از آن سال کمک‌های متفاوت و خلاقانه‌ای را در راستای تحصیل دانش‌آموزان داشتند.

  • همدلی در همایش بزرگ شبی با یاوری
  • توزیع و تقدیم قلک‌های سازمانی به همکاران و ساختمان‌ها
  • اهدای لوازم اداری در جهت تجهیز مدارس و پایگاه‌های آموزشی
  • اهدای سیستم‌های کامپیوتری در جهت تجهیز مدارس و پایگاه‌های آموزشی
  • برگذاری ایونت‌های درآمدزا برای کمپین‌های جاری در سال جامعه یاوری فرهنگی
  • و …

خاطره خوب حراج خاطرات ارتباط فردایی‌ها در « طرح افطار 20 »، ماه رمضان 1397

در طول اجرای چهارمین دوره « طرح افطار20 » بود که واحد بازاریابی جامعه یاوری فرهنگی و مدیر ارتباطات و برند شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، یک اتفاق خوب و به یادماندنی را برای جامعه یاوری فرهنگی رقم زدند؛ تصمیم گرفتند تا با دور هم جمع شدن همکاران شرکت‌های: گروه شرکت‌های ارتباط فردا، بانک آینده، سفیر آبی آرام، همراه کارت و رهیاب رایان فردا؛ یک بازارچه خیریه برای کمک به « طرح افطار20 » برگزار کنند. بازارچه‌ای که البته با مراسم مشابه آن تفاوت جالبی داشت. در این بازارچه هر کدام از شرکت کنندگان یکی از وسایل شخصیشان را به همراه داشتند و آن را به مزایده می‌گذاشت؛ مثلا یک گردنبند نقره، اسباب‌بازی، یک سوغاتی ارزشمند یا شاید کتابی قدیمی و … هرچیزی که جایی در خاطرات و علایق صاحبش داشت و با فروش آن در این بازارچه بخشی از قلبش را به بچه‌های نیازمند، در گوشه و کنار کشور هدیه می‌کرد.

بازارچه اول: 5 خردادماه 97 در ساختمان مرکزی بانکداری الکترونیکی بانک آینده برگزار و با مزایده گذاشتن هدیه‌هایی که همراه خود آورده بود، رقمی بیش از 50 میلیون تومان به دست آمد؛ تجربه جالب این بازارچه و حس و حال خوبش باعث شد تا 20 روز بعد، یعنی 25 خرداد‌ماه 1397 یک بار دیگر این بازارچه برگزار شود؛ این بار پُرشورتر و با استقبال پُرتعدادتر شرکت کنندگان. اقلام بازارچه هم تفاوت چشمگیری داشت. از بادکنک‌های رنگی که هرکدام در ازای هزینه چند پرس افطاری به مزایده گذاشته شده بودند تا تابلوی معروف « مدرسه عشق » یاوری و دیوان اشعار خیام که با خط استاد امیرخانی و یادداشت و امضای ایشان به فروش رسید. اما شاید مهمتر از همه این‌ها، تعامل متفاوت و ارزشمندی بود که بین این شرکت‌ها، کارمندانشان و یک کمپین خیریه شکل گرفت؛ معامله‌ای دو سر سود که از یک طرف بچه‌های مناطق محروم را شاد می‌کرد و از سوی دیگر هم‌افزایی پرسنل این شرکت‌ها را در پی داشت. 

 

☎️ 021-42719400

🌐 www.efarda.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *