محتوا پادشاه است.

امروزه، محتوا در دنیای پرهیاهوی رسانه‌ها، پادشاهی می‌کند.

✔️ بازاریابی با استفاده از محتوا و یا بازاریابی محتوا (CM)، از جمله ابزارهای کارآمد برای برقراری ارتباطات بهینه و ارزش‌آفرینی برای مشتریان و مخاطبان هر سازمانی است.
بازاریابی از طریق محتوا، روش سودمندی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و تکنیکی برای تولید محتوای ارزشمند به منظور جلب نظر مخاطبان می‌باشد.
بنابراین یک سازمان هوشمند متشکل از تیم تولید محتوای مناسب و حرفه‌ای، می‌تواند با ایجاد و ارائه‌ محتوایی غنی، ضمن برقراری ارتباط موثر با مخاطبان مدنظر خود، برای آن‌ها تولید ارزش نماید.

✔️ برندهای مطرح با بازاریابی مناسب محتوا
«پراکتر اند گمبل» (Procter & Gamble) و «کوکاکولا» از جمله برندهای بزرگی هستند که بازاریابی محتوا را در چشم‌انداز و استراتژی‌ سازمانی خود گنجانده‌اند و برای انجام آن اهتمام بسیاری دارند.

✔️ اهداف بازاریابی محتوا
از جمله اهداف و آرمان‌های بازاریابی محتوا، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
✅ آموزش
✅ ارتقا و ترویج فروش
✅ تعامل بهینه با مخاطبان و مشتریان
✅ افزایش بازدید سایت
✅ تولید دانش و آگاهی برای مخاطبان
✅ ایجاد جو تعامل و یادگیری دو جانبه
✅ نوآوری و بازسازی اهداف سازمانی با توجه به بازخورد مخاطبان
یک بازاریاب محتوا می‌تواند چشم‌اندازی شفاف در خصوص تولید محتوای غنی، تدوین کند و با توجه به موضوع کسب و کار، محتوای مرتبط را تولید و ویرایش نماید.
ضمن آنکه به گسترش ارتباطات با مخاطبان سازمان پرداخته و همواره نظرات آن‌ها را در تولید محتوا لحاظ می‌کند. او فردی به روز است و با توجه به وقایع روزمره به محتوای خود جهت‌ می‌دهد.

✔️ چرا باید خیریه‌ها،طرح کسب‌و‌کار (Business Plan) داشته باشند؟
1️⃣ از تمام منابع موجود بهره بگیرید.
2️⃣ کار را با داوطلبان مشتاق آغاز کنید.
3️⃣ کارشناس تولید محتوا استخدام کنید.
4️⃣ سازگاری محتوا با هویت برند و طرح کسب وکار.
5️⃣ برنامه های تشویقی اجرا کنید.

✅ تلاش کنید تا افرادی را بیابید که نسبت به تولید محتوا متعهد و مشتاق باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *