شعرهایم را نثارت میکنم
تا که دنیا را پر از گندم کنی
نانوا می باش و ساقی همزمان
تا مبادا زندگی را گم کنی
مجتبي كاشاني

 

بانیان محترم، یاوران گرامی؛ خواهران بزرگوار شیشه گر

به  باور ما هر که ازآن خاندانِ  درست هجرت کند، پیشاپیش آنچنان برکات و خیر برای سرای باقی  حواله  کرده است که آن سوی  را  چراغان  راه  کرده  باشد! و ما اینک فقط به تحسین روح بلند و  والایش و  در تسلیت  نبودنش ؛ هیچ  تحفه  و  تسکینی، فراتر و فرازتر از دعا  و سپاس کودکان محروم نیافتیم.

اکنون که در راستای تحقق اهداف شما نیکوکار ارجمند و جامعه یاوری فرهنگی با توسل به عشق و مهرورزی، راه عملی خداشناسی و مردم دوستی را برگزیده‌اید و علاوه بر ساختن بنای مدرسه، نیازهای عاطفی آنان را به سامان آورید و زمینه حضور با شعور و قلب‌های تپنده آنان را در مهد  کلاس به نوازشگری جان بنشانید، بی‌شک باور دارید که با ساخته شدن هر کلاس دریچه‌ای به زیبایی‌های علم و روشنایی‌های  دانش گشوده خواهد شد تا جوانه‌های معرفت و بصیرت در فضای انسان ساز تعلیم و تربیت شکوفا گردد.

حال كه به لطف و عنایت بیکران خداوند منان کارهای اجرایی و ساخت مدرسه اهدایی ” مرحوم پدر بزرگوارتان” خاتمه یافته است، می‌بایست مانند تمام پروژه‌های جامعه یاوری فرهنگی، اقدامات  مراسم افتتاحیه پر خیر و برکت با حضور شما بزرگواران و یادگاری‌های آن مرحوم و با حضور دانش‌آموزان دلبندمان صورت می‌گرفت، متاسفانه با شیوع  بیماری « COVID19 ناشی از  ویروس کرونا » و تعطیلی مدارس، مراسم افتتاحیه در مهر ماه سال تحصیلی 1400- 1399 هرچه باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

به  امید  روزی  خیلی  زود که  این  مراسم  به شرف  وجود و حضور شمایان  خوب  رقم  خورد.  تنتان درست، جانتان شاد از دعای همه بهره مندانِ این تلاش و تکاپوی « مدرسه سازی » جامعه یاوری فرهنگی!

 

  • طرح شماره 887 جامعه ياوری فرهنگی
  • تعداد کلاس: 12
  • زيربنا ساختمان آموزشی: ۱۵۵۰ متر مربع
  • ارزش تقريبی پروژه: ۸۶.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال
  • استان: سمنان، شهرستان شاهرود، شهر بسطام

تاریخ: 20 بهمن‌ماه 1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *