یاوران خوب، همراهان همه گذرهای سخت و پر آشوب.

سرتان سبز و سلامت و تَنتان دُرست!

درود و درود!

در ماه‌های منتهی به سال خورشیدی 1398 و در حینی که موسم متعارف همایش « شبی با یاوری » به جهت تامین مخارج پروژه فاخر و کار آفرین « تولید حین آموزش » در حال تدارک بود، متاسفانه با شیوع ویروس COVID19 روبرو شدیم و پیش بینی ما داّل بر آن که در میهمانی مذکور بتوانیم بخش عمدهء هزینه‌های لباس‌های آماده شده و درحال دوخت در طرحِ بالا را، برایش حامی و پشتیبانی مالی به سزا بیابیم، به اِبطال انجامید و این فرصت بایسته سالیانه را به طور کلی از بین برد و ما را در مقابل مخارج سنگین انجام شده از قبیل خرید و ارسال پارچه، کمک نقدی و سرمایه‌ای به کارگاه‌های هنرستانی و پرداخت دستمزد هنرجویان و تعبیه ابزار و وسایل و … دست بسته نهاد.

در طول سال بحرانی 1399 تمام هّم ما معطوف به نقد کردن این دارایی نسبتا سنگین و تاَدیه بخشی از بدهی‌های موقت به سایر پروژه‌های مدرسه‌سازی و مدرسه یاری گردید و در این فاصله باز مقادیری دیگر به هنرستان‌ها حواله شد تا لااقل ترکش و گزند وارده به آنها به کمترین برسد، شوربختانه تا همین اواخر بهمن‌ماه 1399 توفیق در فروش کلان این محصولات مبارک هنرستانی بسیار اندک بود تا اینکه مانند بسیاری از اوقات اضطرار و ناگریزی توسل به چاره گشایی‌ها و سخاوت برادر دریا دلمان جناب آقای مهندس محمد مهدی فنایی و تیم آمـاده در رکابشان! متوسل شدیم و تا همین وقت گزارش امروز خوشحالانه بخش عمده‌ای از لباس‌های موجود در انبارهای کارگاه‌های خیاطی تبدیل به نقد گردیده‌اند. جای سپاس و تکریمی عظیم دارد از آقای مهندس فنایی و همباوران گشاده دست ایشان که بارگرانی از تعهدات درحال نکول ما به سایر پروژه‌های جامعه یـاوری کاستند و سبب  گردیدند که مدیریت اجرایی موسسه، تراز درخور و شایسته و زیبایی را در شرایط بد کرونایی در آخر سال جاری بتوانند به نمایش بگذارند!

تشکری بی انتها و حد از خدای بزرگ که یاوری‌های خجسته‌اش را در قالبِ نیک اندیشان فراخ دل و فرّخ نگاه، هرگز از جامعه یاوری فرهنگی دریغ ننموده است و زنده باد و دست مریزاد به تک تک آنان که راه‌های سخت و دشوارِ نیک آیینی و خیرات فرهنگی را برایمان شکیب آور و تحملبار کرده‌اند.

 

خوش باد روزگارتان

روشن چراغ راهتان

سال و قرن تازه قرینِ پیروزی‌های نو

 

      همایون حاجی‌خانی

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره

 

  • نسخه pdf این گزارش را می‌توانید از طریق لینک زیر و یا کانال تلگرام یاوری به آدرس: @YavariCharity دانلود و مطالعه فرمایید.

گزارش 15 یاوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *