زندگی بار گرانی ست
که بر پشت پریشانی تُست
کار آسانی نیست
نان درآوردن و غم خوردن و عاشق بودن
پدرم
کمرم از غم سنگین نگاهت خَم باد
(مجتبی كاشانی)
با عرض سلام و احترام
خدمت یاوران و شهروندان عزیز شهر یاوری
جامعه یاوری فرهنگی، هر ساله در « ماه مبارک رمضان » با یاری شما یاوران گرامی، دانش‌آموزان نیازمند خوابگاه‌های دانش‌آموزی استان‌های کم‌برخوردار را میهمان سفره افطار می‌کرد. ااما در این ۳ دوره آخر با بروز بیماری COVID19 و شیوع ویروس کرونا، سفره افطار یاوری به توزیع بسته‌های مواد غذایی و ضدعفونی برای یک خانواده دانش‌آموز در ۱ ماه، تغییر دادیم تا بتوانیم با یاری هم، لبخند شادی را بر لبان خانواده‌های دانش‌آموزان عزیزمان در مناطق کم‌برخوردار بنشانیم.
  • «طرح افطار ۲۰» امسال نیز با مشارکت شما یاوران عزیز از تاریخ ۱۴ فروردین‌ماه لغایت ۱۴ مردادماه، اجرا گردید.
تدارکات این کمپین از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز گردید.
  • بسته‌های حمایتی
موادغذایی و ضدعفونی کننده: هزینه تهیه این بسته‌ها، با کمک یاوران جامعه یاوری فرهنگی تامین و در اختیار مجریان طرح که افراد امین و مورد اعتماد جامعه یاوری در مناطق کم‌برخوردار هستند، جهت تهیه، آماده‌سازی و بسته‌بندی قرار می‌گیرفت. 
ماسک بهداشتی: تمامی ماسک‌ها با رعایت کلیه موازین بهداشتی و پروتکل‌های فاصله‌گذاری که از سوی ستاد مبارزه با کرونا تعیین شده، توسط هنرجویان هنرستان‌های تحت حمایت طرح « تولید حین آموزش » تولید و پس از بسته‌بندی جهت اضافه شدن به بسته‌های حمایتی در اختیار مجریان طرح در مناطق کم‌برخوردار قرار می‌گیرد.
نوع پارچه: اسپان باند گرماژ ۲۰ آب جذب، اسپان باند گرماژ ۳۰ آب گریز، ملت بلون ( فیلتر )
طرح « تولید حین آموزش » که توسط جامعه یاوری فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار از سال ۱۳۹۳ اجرا می‌‌شود، نه تنها دانش‌آموزان را در معرض یادگیری حرفه و فن و مهارت آموزی قرار می‌دهد، بلکه یک منبع درآمد برایشان به‌وجود می‌آورد که کمک خرج خانواده بوده و در این وضعیت اقتصادی و هزار و یک مشکل معیشتی بتوانند هزینه تحصیلشان را پرداخت نمایند.
بسته‌بندی و آماده‌سازی: مواد خریداری شده توسط افراد امین و مورد اعتماد جامعه یاوری در مناطق کم‌برخوردار با بسته‌بندی مخصوص و پروتکل‌های بهداشتی، آماده شده و به مدارس تحت حمایت « طرح افطار ۲۰ » انتقال داده و توسط مدیران مدارس در دفتر مدرسه، تقدیم خانواده‌های دانش‌آموزان می‌گردید.
  • گزارش‌های درآمدی و توزیع بسته‌های اهدایی در روزهای آینده پس از تایید مالی تقدیم حضورتان می‌گردد.
  • گزارش‌های آماری و تصویری در رسانه‌های اجتماعی تقدیمتان شده است. گزارش‌های بیشتر را در وب سایت یاوری مطالعه فرمایید.
هیات مدیره و هیات امنا جامعه یاوری فرهنگی، وظیفه خود می‌داند از شما یاوران محترم که بدون داشتن توقعی ما را در جهت تَحَقق اهداف بزرگ و مقَدَس یاوری همراهی می‌نمایید، سپاسگزاری نماید.
تلاشتان پایدار و توفیقتان جاری و ساری باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *