گُلم از خود رهیدن را بیاموز
به سر منزل رسیدن را بیاموز
مجال تنگ و راهی در پیش
به پاهایت دویدن را بیاموز
زمین بی عشق خاکی سرد و مرده ست

به قلب خود تپیدن را بیاموز
جهان جولانگهی همواره زیباست
به چشمت خوب دیدن را بیاموز
«مجتبی کاشانی»

 

با عرض سلام و احترام خدمت یاوران ارجمند
کمپین «کوله‌پشتی مهر» امسال نیز با مشارکت شما یاوران عزیز از تاریخ ۱ شهریورماه لغایت ۱٢ بهمن‌ماه، اجرا شد.

هدیه 5/206 بسته حمایتی در این دوره کمپین به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار 

بسته‌های اهدایی شامل:
یک عدد کوله‌پشتی، یک بسته لوازم‌تحریر، یک بسته ۱۰ تایی ماسک بهداشتی و کتاب‌داستان
کوله‌پشتی‌هایی که در این کمپین اهدا شدند، کاملا ایرانی و از با کیفیت‌ترین پارچه‌های بازار تهیه شده بودند. اما این تنها ویژگی مثبت این کوله‌های خوش رنگ و نقش نبود؛ سعی کردیم با یک تیر چند نشان بزنیم و همزمان که کودکی را در یک مدرسه دور افتاده به آرزویش می‌رسانیم، در درجه اول، چرخ یک عنوان یک شعار و مفهوم فرهنگی بر روی این کوله‌پشتی‌ها گلدوزی نماییم.

بسته‌بندی و آماده‌سازی:
امسال نیز بسته‌های حمایتی شما یاوران گرامی با کار پیوسته و تلاش، شبانه‌روزی توسط «همکاران مستقر در دفتر یاوری» آماده و به دست دانش‌آموزان عزیزمان در مناطق کم‌برخوردار میهن عزیزمان رسید.

بازاریابی و روابط عمومی:
دعوت به مشارکت بیش از ۴۰۰۰ یاور و یش از ۱۱۵ شرکت و حامی حقوقی، با استفاده از: رسانه‌های اجتماعی، پیام کوتاه، تماس ورودی، جلسات حضوری و …

توزیع بسته‌ها:
مانند سال‌های پیشین، با دقت و وسواس فراوان ملزومات مورد هدف این کمپین را برای بچه‌ها تهیه و بسته‌بندی کرده و توسط افراد امین و نمایندگان جامعه یاوری که در بخش‌های عشایری و روستایی استان‌های کم‌برخوردار مانند: سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، هرمزگان، جزیره کیش، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، زنجان، فارس، تهران، البرز، اردبیل، لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، سمنان، کردستان، یزد و … هستند، را میان کودکان نیازمند توزیع کردیم.

هدیه هر بسته حمایتی:
هدیه یک بسته حمایتی 《۱۴۰ هزارتومان 》به همراه هزینه‌های سربار (شامل هزینه حمل و نقل درون شهری و بین‌شهری، نیروی انسانی و…).

هیات مدیره و هیات امنا جامعه یاوری فرهنگی، وظیفه خود می‌داند از شما یاوران محترم که بدون داشتن توقعی ما را در جهت تَحَقق اهداف بزرگ و مقَدَس یاوری همراهی می‌نمایید، سپاسگزاری نماید. گزارش‌های آماری و تصویری در رسانه‌های اجتماعی تقدیمتان شده است. گزارش‌های بیشتر را در وب سایت یاوری مطالعه فرمایید.
تلاشتان پایدار و توفیقتان جاری و ساری باد.

تاریخ: 13 بهمن‌ماه 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *