اجرای چهارمین دوره کمپین ” کوله‌پشتی مهر ➕ روپوش مدرسه ” توسط جامعه یاوَری فرهنگی

ما با همراهی شما قصد داریم بار دیگر، دانش‌آموزان نیازمند در استان‌های کم‌برخوردار را با لبخند راهی مدرسه کنیم. امسال مهربانی این کمپین را گسترده‌تر از دوره‌های پیشین درنظر گرفتیم و اولویت را به دانش‌آموزان عزیزمان در مناطق سیل دیده اختصاص دادیم تا بتوانیم، لبخند شادی را بر لبان این کودکان بنشانیم. ان‌شاالله.

تامین بیش از ۱۲/۰۰۰ بسته حمایتی هر بسته شامل: یک عدد روپوش مدرسه، یک عدد کیف یا کوله‌پشتی و یک بسته لوازم‌تحریر است، که کاملا ساخت ایران می‌باشد.

  • طرح « تولید حین آموزش » امسال نیز روپوش‌های اهدایی در این کمپین، توسط هنرجویانِ هنرستان‌های دانش‌آموزی مناطق کم‌برخوردار، طراحی و تولید می‌گردد. فرصت یادگیری دانش‌آموزان به حرفه‌و‌فن و ایجاد منبع درآمد در شرایطی كه، بیكاری در شهر و روستا بیداد می‌كند از اولویت‌های این طرح است.
  • تولید کوله پشتی‌های مهر در تعاونی زندانیان ایجاد شغل برای زندانیان، تامین منابع مالی خانواده‌های آنان و کم کردن ناهنجاری‌های اجتماعی دارای ویژگی خاصی است، که این کار خیر را دوچندان می‌کند. بخشی از این کوله‌پشتی‌ها در تعاونی زندانیان بیرجند و بخشی دیگر در مراکز تولیدی با رویکرد ایجاد اشتغال و حمایت از تولید کالای ایرانی تهیه می‌گردد.

لوازم‌تحریر و گرانی حدوداً ۴۰۰ درصدی کاغذ! با گران شدن کاغذ، دست یافتن به لوازم‌تحریر بویژه دفترمشق بیش از پیش مشکل شده است. به همین دلیل بچه‌های نیازمندی که در مناطق محروم تحصیل می‌کنند امروز ۴ برابر بیشتر از قبل نیازمند حمایت ما هستند، به این منظور بسته‌های حمایتی لوازم‌تحریر امسال، بیشتر از هر سال ِدیگر، یاری‌رسان دانش‌آموزان عزیزمان خواهد بود.

ما با دقت و وسواس فراوان ملزومات مورد هدف این کمپین را برای بچه‌ها تهیه و بسته‌بندی کرده و توسط افراد امین و نمایندگان یاوری که در بخش‌های عشایری و روستایی استان‌های کم‌برخوردار، مانند: سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان، گلستان، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و … هستند، میان کودکان نیازمند توزیع می‌کنیم.

  • چطور کمک کنید؟ با توجه به توضیحات تقدیمی، مبلغ تامین یک دست روپوش مدرسه و یک کوله‌پشتی پُر از لوازم‌تحریر ۱/۴۰۰/۰۰۰ ریال برآورد شده است.
  • زمان مشارکت در این کمپین؟ از تاریخ ۱ مردادماه آغاز و تا ۳۰ شهریورماه اجرا خواهد شد.

شما می‌توانید هدایایتان را به شماره کارت و شماره حساب‌های جامعه یاوری فرهنگی، تقدیم نمایید.

اطلاعات واریزی‌تان را (شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ۴ رقم آخر شماره کارت واریزی) را از طریق دسترسی‌های زیر به ما اطلاع دهید.

Campaign: t.me/joinchat/BenYIkOxXaOqkw154iR31w
WhatsApp: 09369126530
Tell: 021-26402606-11
@YavariCharity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *