کمپین «کوله‌پشتی مهر»
اجرای هفتمین دوره این کمپین توسط جامعه یاوری فرهنگی
تامین بیش از ۵/۰۰۰ بسته کوله‌پشتی و لوازم‌تحریر مدرسه برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار میهن عزیزمان
همه ساله این کمپین برای تامین کوله‌پشتی، لوازم‌تحریر و روپوش مدرسه دانش‌آموزان عزیزمان در نقاط کم‌برخوردار کشور برپا می‌شود.
در این ۳ دوره اخیر با بروز بحران بیماری COVID19 و شیوع ویروس کرونا، آنلاین بودن مدارس و آموزشگاه‌ها، اینک به عزم حمایت از تحصیل دانش‌آموزان عزیزمان (چه در مدرسه، چه درخانه!)، می‌خواهیم بسته کوله‌پشتی مهر را که شامل: یک عدد کوله‌پشتی، یک بسته لوازم‌تحریر، یک بسته ۱۰ تایی ماسک بهداشتی، لیوان و کتاب‌داستان است را پیشکش کودکان نازنین دوردست های میهن خوبمان کنیم. از یاوران همیشه همراه مددجوییم. شاید اندکی و تنها اندکی، گذر از این دوران اندوهبار را ساده‌تر کنیم. به امید فردایی روشن‌تر و سبزتر برای فرزندان و کودکان همه دنیا
ما می‌خواهیم کاری کنیم که هیچ کودکی به خاطر فقر مالی از آموزش و تحصیل محروم نماند.

چطور کمک کنیم؟

برای پیوستن به این کمپین می‌توانید هزینه اهدای یک یا چند بسته حمایتی را به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار، به جامعه یاوری اهدا کنید.
ما با دقت و وسواس فراوان ملزومات مورد هدف این کمپین را برای بچه‌ها تهیه و بسته‌بندی کرده و توسط افراد امین و نمایندگان یاوری که در مناطق کم‌برخوردار هستند، میان کودکان نیازمند توزیع می‌کنیم.

هدایای شما در کدام استان‌ها توزیع می‌شوند؟

جامعه یاوری فرهنگی به دلیل فعالیت کشوری خود هیچ محدودیتی برای توزیع این لوازم در هیچ یک از استان‌ها ندارد و بسته‌های اهدایی شما در بخش‌های عشایری و روستایی استان‌های کم‌برخوردارتر مثل سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان، گلستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و … توزیع خواهند شد.

چطور کمک کنیم؟

هدیه یک بسته حمایتی 《۲۵۰ هزارتومان 》 پیش‌بینی شده است.
هزینه‌های سربار (شامل هزینه حمل و نقل درون شهری و بین‌شهری، نیروی انسانی و…) در این مبلغ لحاظ شده است.

زمان اجرای کمپین:

این کمپین از تاریخ ۲۳ مردادماه آغاز و تا ۳۰ مهر ماه اجرا خواهد شد.
شما می‌توانید هدایای خود را به شماره کارت و شماره حساب‌های جامعه یاوری فرهنگی، تقدیم نمایید.
خواهشمندیم اطلاعات واریزی‌تان (شامل: نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ۴ رقم آخر شماره کارت واریزی) را از طریق دسترسی‌های زیر به اطلاع ما برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *