اسفند ماه که از راه می‌رسد، هر روز صبح با خودش بوی بهار و تازگی می‌آورد.

همه ما چشم انتظار آمدن سال جدید هستیم. همه روی دور تند، کارهای آخر سال را جمع و جور می‌کنیم و در تلاش هستیم که به بهترین نحو انجام شود. خانه تکانی، تهیه لباس نو برای خودمون و مخصوصا بچه‌ها، آجیل و کلی خوراکی خوشمزه تهیه می‌کنیم … خلاصه به هر نحوی می‌خواهیم به استقبال بهار بریم. اما خیلی از هموطنانمان این‌روزهایشان با بقیه سال هیچ تفاوتی ندارد. بیایم برای اینکه در این فرصت کم باقی‌مانده، حال دل‌هایمان را نیز خوب کنیم و سال ۱۳۹۷ را با آرامش قلبی به پایان برسانیم و این قشر از هموطنانمان را تنها نگذاریم.
به استقبال بهار برویم تا این بهار را همه باهم جشن بگیریم

کمپین « عیدی من » در راستای تامین لباس عید نوروز، دانش‌آموزان کم برخوردار کشور عزیزمان را آغاز می‌نماییم. امید است امسال که دومین سال برگزاری این کمپین است بتوانیم با کمک شما یاوران عزیز بار دیگر، لبخند شادی را بر لبان این کودکان بنشانیم. ان‌شاالله.

❓ لباس‌ها چگونه آماده می‌شود؟

هنرجویان سال سوم رشته طراحی دوخت، هنرستان‌ها و کارگاه‌های تجهیز شده توسط جامعه یاوری فرهنگی در طرح ” توليد حين آموزش ” که طی ۴ سال گذشته در استان‌های کم برخوردار کشور اجرا گردیده و در سال ۱۳۹۴ به عنوان برترین طرح فنی‌و‌حرفه‌ای کشور انتخاب شده است، مشغول به کار هستند و با شوق و اشتیاق در كمپين “عيدي من” مانند تمام ياورانمان هم قدم شده و با حال و هواي نوروزي لباس‌ها را يك به يك آماده می‌کنند.

❓ هدایای شما در کدام استان‌ها توزیع می‌شوند؟

تفاوت این طرح با دیگر طرح‌های مشابه در این است که کلیه این لباس‌ها در هنرستان‌های همان استانی که لباس‌ها توزیع خواهد شد، تولید می‌گردد.

❓ زمان مشارکت در این کمپین از ۲۱ بهمن ماه تا ۲۹ اسفند ماه می‌باشد.

❓ چطور کمک کنید؟

در این کمپین ۱۰۰ هزار تومان برای یک دست لباس، برای یک دانش‌آموز در نظر گرفته شده است.

 

شما می‌توانید هدایایتان را به شماره کارت و شماره حساب‌های جامعه یاوری فرهنگی، تقدیم نمایید.

اطلاعات واریزی‌تان را (شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ۴ رقم آخر شماره کارت واریزی) را از طریق دسترسی‌های زیر به ما اطلاع دهید.

🆔 Campaign: t.me/joinchat/BenYIkOxXaOqkw154iR31w
📱WhatsApp: 09369126530
☎️ Tell: 021-26402606-11
🆔 @YavariCharity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *