این نشست در دهم دی ماه سال جاری با حضور برخی از مدیران ارشد و 70 نفر از مدیریان میانی شرکت گروه مپنا و جامعه یاوری فرهنگی برگزار گردید.

در این سلسله نشست‌ها شرکت مپنا به بررسی زمینه‌های مناسب برای تمرکز فعالیت‌های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی گروه می‌پردازد.

در نخستین برنامه از این مجموعه رضا درمان ( مدیرعامل جامعه یاوری فرهنگی ) طی سخنرانی به تبیین اهمیت موضوع آموزش و پرورش کودکان و نقش اساسی آنها در ساخت آینده کشور پرداختند. بنا بر گفته ایشان امروزه و در جهانی که در آستانه چهارمین انقلاب صنعتی قرار دارد، بی‌شک نقش منابع انسانی دانا و ماهر در تولید ثروت ملی و ایجاد توسعه پایدار غیر قابل انکار بوده و هیچ‌گاه موضوعاتی مانند منابع طبیعی ( نفت و معدن ) و یا حتی فناوری‌های نوین قادر نخواهند بود این نقش را جایگزین کنند.

در طی این جلسه تلاش شد تا به این پرسش پاسخ داده شود که « چرا بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد باید در حوزه آموزش و پرورش کودکان مداخله کنند؟ ».

همچنین در این بحث برخی از حوزه‌های فعالیت بالقوه برای سازمان‌های انتفاعی در موضوع آموزش و پرورش کودکان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی و معرفی تجربیات جامعه یاوری فرهنگی در سال‌های اخیر و پروژه‌های اجرا شده در حوزه آموزش معلمین و دانش آموزان، تولید محتوای آموزشی، و دستاوردهای ناشی از حضور فعالان و موسسات مردم‌نهاد در این بخش از جمله سایر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *