برگزاری اولین مسابقه کتاب‌خوانی «مدرسه تخصصی خیرماندگار»

 

کتاب جمع سپاری
چگونه یک کمپین جمع سپاری موفق اجرا کنیم؟

«مدرسه تخصصی خیرماندگار» یکی از زیرمجموعه‌های واحد خیرماندگار از بنیاد خیریه راهبری آلاء می‌باشد که ارتقاء توانمندی‌های تخصصی و مهارتی مدیران، کارشناسان و نیروهای داوطلب موسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد را هدف اصلی فعالیت‌های خود قرار داده است.

از این رو در کنار دوره‌های آموزشی تخصصی طراحی شده در این مدرسه، سلسله مسابقات کتابخوانی با محوریت کتب تخصصی مرتبط با نیازها و زمینه فعالیت موسسات خیریه و سمن‌ها در دستورکار قرار گرفته است. و با توجه به اهمیت جذب منابع مالی و راه‌کارهای مدرن مطرح در این ارتباط، در اولین گام با مشارکت « جامعه یاوری فرهنگی »، کتاب ارزشمند « جمع‌سپاری (چگونه یک کمپین جمع‌سپاری موفق اجرا کنیم؟)» نوشته «رضا درمان» انتخاب شده است.

گفتنی است شرکت در این مسابقه و تهیه و دانلود فایل الکترونیکی کتاب مذکور، کاملاً رایگان بوده و جوایز ارزنده‌ای برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است. ثبت نام در این مسابقه از تاریخ  ۱۳۹۹/۲/۹ از طریق سایت بنیاد خیریه راهبری آلاء به آدرس: ala.org.ir انجام می‌شود و دانلود رایگان کتاب از طریق همین سایت امکان‌پذیر خواهد بود.

 

همچنین آزمون نهایی، به‌صورت آنلاین در تاریخ  ۱۳۹۹/۳/۱۲ برگزار خواهد شد. گفتنی است، اختتامیه این مسابقه با جلسه پرسش و پاسخ پیرامون کتاب و معرفی برگزیدگان، توسط نویسنده اثر (آقای رضا درمان) از ساعت ۲۱ الی ۲۲ روز شنبه مورخ  ۱۳۹۹/۳/۱۷به‌صورت پخش زنده اینستاگرامی (به‌آدرس: https://www.instagram.com/ala_ir/) برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *