انجمن یاران دانش و مهر در مهرماه سال 1379 با پشتیبانی تحصیلی سه دانش‌آموز دختر با استعداد آغاز به کار کرد.

موسسان انجمن، که خود برخواسته از طبقه محروم جامعه و آشنا با درد و رنج‌های این طبقه بودند و همواره دغدغه آموزش کودکان دیارشان را داشتند، در ابتدا خانه پدری خود را وقف انجمن کرده و آن را در اختیار دفتر انجمن قرار دادند. سپس با تلاش و پیگیری‌های بی‌وقفه‌ باعث جلب اعتماد حامیان و افزایش کمک‌های مالی انجمن شدند و توانستند تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش خود را روز به روز افزایش دهند. در بهمن ماه ١٣٩٠ انجمن ياران دانش و مهر به صورت سازمانی مردم نهاد و غيرانتفاعی با تدوين اساسنامه و هيئت مديره ٩ نفره ازطريق وزارت کشور با شماره ٢٨٧٠١ به ثبت رسيد.

پس از فعالیت چندین ساله در راستای آموزش، دریافتیم که با تجربیات بدست آمده، می‌توانیم یاری رساندن به فرزندان ایران زمین را در سراسر کشور آغاز کنیم. در سال 1397 و با مجوز وزارت کشور، حیطه فعالیت انجمن ملی شد. هم زمان، نوع فعالیت‌های اجرایی انجمن نیز گسترش یافت و اکنون علاوه بر بورسیه محصلان کوشا و ارائه ی خدمات مددکاری به آنها، پروژهای آموزش محور اجرایی انجمن در نقاط مختلف ایران در حال اجراست. در قسمت «پروژه‌ها» در همین سایت می‌توانید در این مورد بیشتر بخوانید.

انجمن یاران دانش و مهر سال‌های بسیاری است که با جامعه یاوری فرهنگی همکاری می‌کند و عمده همکاری این موسسه با کاروان کوله پشتی مهر است. مشارکت در کمپین « کوله‌پشتی مهر + روپوش مدرسه » سبب شد تا بتوانیم لبخند شادی را بر لبان تعداد بیشتری از دانش‌آموزان عزیزمان در مناطق کم‌برخوردار بنشانیم.

 

☎️ 02166717252

🌐 www.yaranedanesh.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *