انتشارات ایران‌ فردا از سال ۱۳۴۵ شمسی، کار خود را به‌طور رسمی آغاز نمود. بنیانگذار این انتشارات، آقای مصطفی زمزمی هاشمی از ابتدا علاقه به‌خصوصی به‌چاپ آثار باکیفیت و ماندگار، صحافی‌های استادانه و ترویج فرهنگ و هنر در میان عموم مردم از خود نشان داد. از چاپ کتاب و پوسترهای هنری که ایده‌ها، مفاهیم و نقش‌های ایرانی را به‌خانه‌های مردم می‌برد تا طراحی و تولید انواع سررسید، دفتر نگارش، تقویم‌های رومیزی و دیواری و انواع خدمات چاپ، صحافی و بسته‌بندی، بخشی از فعالیت‌های این انتشارات در نیم‌قرن گذشته است.

در سال‌های اخیر این مجموعه، سرمایه‌گذاری فراوانی در زمینه کارآفرینی داشته و با هدف توسعه تولید ملی و تقویت صادرات، با بهره‌گیری از به‌روزترین ماشین‌آلات صنعتی و نیروهایی ماهر و خوش‌ذوق سعی دارد تا محصولاتی تولید نماید که علاوه بر رعایت استانداردهای بین‌المللی، هنر و سلیقه ایرانی را نمایندگی کنند.

در حال حاضر بیش از ۹۰ نفر در واحدها و بخش‌های مختلف ایران‌فردا مشغول به‌کار هستند تا بهترین مواداولیه و خدمات چاپ و صحافی را به مخاطبان خود تقدیم کنند.

سازمان چاپ و بسته بندی

چاپخانه ایران‌فردا با بهره‌مندی از ماشین‌آلات آلمانی ، سوییسی و ژاپنی در یک محیط کاملا صنعتی، روزانه حجم بالایی از انواع سفارشات چاپی را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن، به مشتریان خود تحویل می‌دهد.

گروه بسته ‌بندی ایران‌فردا که با بخش‌های دیگری چون چاپخانه و صحافی در ارتباط مستمر قرار دارد، با استفاده از طیف وسیعی از مواد اولیه و به‌کار بردن تکنیک‌های حرفه‌ای سنتی یا مدرن، محصولات تولیدی ما را به بهترین شکل ممکن بسته ‌بندی می‌کند. در این بخش، طیف وسیعی از انواع بسته ‌بندی‌های خلاقانه، جذاب و متنوع با در نظر داشتن نیاز مشتریان انجام می‌شود.

 ایران فردا سالیان زیادی است که با جامعه یاوری فرهنگی همکاری دارد.

  • اهدای سر رسید و هدایای تبلیغاتی
  • همدلی در همایش بزرگ شبی با یاوری
  • اهدای لوازم اداری در جهت تجهیز مدارس و پایگاه‌های آموزشی
  • هدیه لوازم‌تحریر و نوشت افزار به کمپین « کوله‌پشتی مهر + روپوش مدرسه » 
  • و …

☎️ 021-77512020

🌐 www.iranefarda.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *